Vloerverwarming Store op Trustpilot
  • Grootste aanbod

  • Op werkdagen vóór 15:30 besteld, zelfde dag verstuurd

  • Deskundig advies

  • Europees Fabrikaat

0031 85 30 31 455
Vloerverwarming Store op Trustpilot
Winkelwagen0
€ 0,00 incl. BTW
In winkelwagen:
Totaalbedrag (incl. BTW) € 0,00
Bestellen

Klachtenprocedure


thuiswinkellogo


Wanneer u een klacht heeft dan vernemen wij dit graag.

Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail.
U kunt hiervoor het contactformulier invullen of contact opnemen via info@vloerverwarmingstore.be.
Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling en zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op de ontvangen klacht. Uiteraard zullen wij altijd proberen om u in ieder geval binnen 48 uur te informeren over de status en vanzelfsprekend proberen uw klacht naar tevredenheid op te lossen.


Geschillenprocedure Stichting Thuiswinkel

Mocht u van mening zijn dat wij uw klacht niet naar tevredenheid oplossen dan kunt u een klacht sturen naar De Geschillencommissie van de Stichting Thuiswinkel Waarborg. Meer informatie vindt u op www.sgc.nl.

Ook kunt u terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR). Meer informatie over dit platform vindt hier.

Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie of het Europese Online Geschillenplaform dan moet u wel eerst een brief hebben gestuurd naar Vloerverwarming Store en ons in de gelegenheid hebben gesteld om uw klacht op te lossen.


Postadres

U kunt uw brief, ter attentie van onze serviceafdeling, richten aan;

Vloerverwarming Store
Neon 15-J
4751 XA OUD GASTEL
Nederland

Service

Op werkdagen voor 15:30 besteld, is de volgende werkdag geleverd Vraag een offerte aan Contactformulier Kennisbank Gratis legplan Klantendienst